понеделник, 23 ноември 2009 г.

Ох

    "Ох" , това си казах и днес след като животът отново започна след умирането на вчерашния свят.Като казвам "вчерашният свят " имайте предвид ,че буквално имам предвид света от вчера , предния ден ,24 часа по-рано и т.н. След като уточних това ,може би е време да кажа и нещо за съответния ден.Вчера беше 1 забавен ден изпълнен с някои интересни преживявания и алкохолни напитки.Всъщност подобни дни имам сравнително често и не ми правят толкова силно впечатление вече,но колкото повече взеха да стават , толкова повече започнах да се замислям защо е толкова нормално да ги имаме тези дни.Ами аз лично да ти кажа смятам ,че понеже света и живота наистина почват да ме блъскат , въпреки че не работя , на практика не уча,не върша нищо градивно в момента ,се чувствам кофти и това ме подтиква към сладичката , потничка , ледена биричка,а след първата после вече стават две,три,четири...и така до сто:).Може би точно това бездействие ми влияе зле,а то идва от чувство на безразличие и необяснимо голяма апатия ,която на моменти е доста притеснителна дори за иначе непритеснителен човек като мен.Затова и съм решил ,че тая година няма да се пилее времето и ненужно да се продължава с различен тип запои.Напротив,тая година вече ще работя и уча .Хубаво ,ама това няма да може да ми попречи на пиенето и отделянето на време за бири..по-скоро ще съчетая работите.И може би всичко идва от там,че каквото и да правя аз се чувствам потиснат не като пия,а като не пия....всъщност е доста простичко за обяснение : колкото повече време съм абсолютно трезвен,толкова повече неща виждам навсякъде около мен , които лесно могат да предизвикат негативни емоции и да повлияят зле както на мен ,така и на останалите хора.Затова през по-голяма част от времето трябва малко или много да съм на някакъв градус...тежичко,но вярно.Редовното пиене може да бъде проблем ,но мрачно всекидневие би бил по-голям.Всичко това което всъщност се опитвам да кажа е казано в една песен с думите"Don't wanna picture this cold world through sober eyes",въпреки че певеца не говори за алкхол в случая.И така предполагам ,че трябва да завърша с нещо от типа на...наздраве!

4 коментара:

Анонимен каза...

Първо-"Редовното пиене може да бъде проблем"....моля?!??!без да ми се обиждаш ама...за кой път да ти повтарям че редовното пиене Е проблем,не само МОЖЕ да бъде!
Второ-"много хора си мислят,че ме познават,но са доста далеч от истината!" тези ги разправяй на някой друг!!!твърдиш,че хората "си мислят, че те познават", ще ти кажа следното : аз те познавам! защо иначе ще ме наричаш "малката ми сестра"
Трето - понеже те ПОЗНАВАМ знам,че си достатъчно разумен,затова моля те погледни това отстрани и се замисли как изглежда:"...вече ще работя и уча ... ама това няма да може да ми попречи на пиенето и отделянето на време за бири..."..............

Емилия Енчева Илиева каза...

Радвам се, че си започнал да пишеш в блога си. Дано обещанията дадени там са с по голяма тежест пред самия теб! И понеже някой хора те познават по простата причина, че приличаш на тях и искат да те предпазят от грешките и изкушенията на които са подвласни самите те. Искам да ти препоръчам един съвет - много важно за теб е да не се надценяваш и да бъдеш зает, да бъдеш много зает с ежедневни житейски задачи, които да те увличат и да те приземяват!

Явор каза...

я се успокойте :)

Анонимен каза...

Nie da se uspokoim ... Ako govori6 taka to4no na nas dvete .... zna4i mnoooooooogo si go zakasal !